Basis

alles om op professionele wijze te werken

Eigenlijk bevat IRIS Basis alles, maar dan ook écht alles om als bedrijfsarts op professionele wijze uw praktijk te automatiseren:

  • vanaf het vastleggen van werknemers bij werkgevers, met daarbij bijvoorbeeld gegevens over de arbeidsrelatie, maar ook uitgebreide contactgegevens kunt u opslaan.
  • Daarnaast kunt u zelf werknemers ziek- en hersteld melden en daarvoor de bijbehorende CVO- en CAS codes selecteren.
  • Standaard beschikt u over sjablonen voor uw spreekuurcontacten: van een eenvoudige notitie tot volledige S.O.E.P vastlegging van een consult.
  • Helemaal ideaal zijn de faciliteiten om automatisch uw bevindingen via de door u ingevoerde mailadressen terug te koppelen aan werkgever en werknemer, zonder dat u opnieuw lappen tekst moet typen.
  • Mogelijkheid om uw eigen logo toe te voegen en zodoende met uw eigen huisstijl te communiceren.
  • Volledig geintegreerd E-consult; via een veilige verbinding een video gesprek voeren terwijl u in hetzelfde scherm uw notities typt en die direct onderdeel van het medisch dossier zijn. 
  • Via SMTP koppeling vanuit uw eigen mailadres e-mails versturen vanuit de applicatie.
  • IRIS Basis bewaakt ook de Wet verbetering Poortwachter termijnen voor u en de werkgever
  • en levert sjablonen voor alle UWV documenten die automatisch gevuld worden maar ook een FML.
  • Rapportage mogelijkheden over verzuimcijfers, CAS-codes etc. 
  • Uiteraard is ook de agenda onderdeel van IRIS Basis. Hiermee kunt u spreekuren zo efficiënt mogelijk inplannen.
  • Het is ook mogelijk om via de mail werknemers uit te nodigen voor uw spreekuur en een terugkoppeling te maken voor de werkgever van de afspraak met zijn werknemer.

 

Dit alles 24/7 online, altijd en overal toegankelijk!

 

Uitbreidingsmogelijkheden en extra's

Maar… naast IRIS Basis bleek er toch behoefte aan een aantal uitbreidingsmogelijkheden die het leven van de bedrijfsarts weer net even iets aangenamer maken. Hier treft u meteen het volledige  overzicht van deze interessante extra’s.

1. Werkgeversportaal: extra service voor uw klant
2. Uploaden personeelsgegevens: snel, veilig handig en altijd up-to-date!
3. Facturatiemodule: een keer invullen en uw facturatie en aanmaningen komen er vanzelf uit
4. Koppelen met ODIS MKB en Afas: probleemloos 'praten' met andere programma's
5. NIEUW: Shared Service Center: totale ontzorging voor de bedrijfsarts 

 

Basis